Meteen naar de content

Uitstekend beoordeeld op

Neem contact op

Veelgestelde vragen


Bestelling en levering

Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 12-15 dagen. Onze producten
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit
unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en
transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs
aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening
nemen.


Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken door >>hier<< te klikken.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met ons op via de mail on info@luminoza.nl

Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.

Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen
rekening.*

*Het komt weleens voor dat wij ter promotie een aantal artikelen GRATIS
weggeven. Om de kosten enigszins te dekken rekenen wij hiervoor 6,95
aan verzendkosten.


Ruilen en retourneren

Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour
sturen zonder opgaaf van reden.
Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen
14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele
staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het
product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De
zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij
ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

Track en Trace


Vraag: Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Antwoord: Klik >>hier<< om naar onze ''Volg je bestelling'' pagina te gaan, hier kun je jouw e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.

Vraag: De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het
postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er
rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Levering

100% garantie op levering!

Door dat wij onze levering anders aanpakken met sommige producten kunnen wij de leveringskosten op ons nemen. En dat is natuurlijk fijn voor uw portemonnee.

Klantenservice

Wij 24/7 dagen klaar voor u. Aarzel dus alstublieft niet om contact op te nemen. Wij vinden het uitermate belangrijk dat u goed wordt geholpen.

Tevredenheid

Veel klanten waren u al voor, en met volle trots kunnen wij zeggen dat wij goede feedback ontvangen van onze trouwe klanten. Omdat wij zo zeker zijn van onze zaak: Niet goed? Geld terug!

Voordelige prijzen

Wij leveren alles direct vanuit de leverancier, waardoor wij co2 uitstoot en transport kosten kunnen verminderen. Dit zie je terug aan de prijzen die wij hanteren.